Vloženo: 31.08.2011 Autor: Jakub Štursa / Informace

1. Všeobecná ustanovení

  1. Vydavatelem těchto Všeobecných obchodních podmínek pro uzavření smlouvy o výletu (dále jen jako "Podmínky") je Středisko služeb školám a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Brno, příspěvková organizace, se sídlem Hybešova 15, 602 00 Brno, IČ: 60555980 (dále jen „SSŠ“).
  2. Tyto podmínky upravují vztah mezi SSŠ a právnickými osobami, které mají zájem o zajištění výletu pořádaného SSŠ (dále jen jako "objednatel") a blíže vymezují a upřesňují jejich práva a povinnosti a tvoří nedílnou součást smluvního vztahu mezi SSŠ a objednatelem.
  1. Uzavřením smlouvy o výletu mezi SSŠ a objednavatelem dochází závazným objednáním výletu objednatelem a jeho potvrzením ze strany SSŠ. Potvrzením objednávky výletu se SSŠ objednavateli  zavazuje zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu, kvalitě a v souladu s dohodnutými podmínkami.

2. Objednávání výletu

  1. Výlet si objednavatel může objednat e-mailem nebo pomocí webového formuláře dostupného z: http://www.jmskoly.cz/vylety . Objednavatel uvede úplné a správné údaje v závazné přihlášce. Potvrzení objednávky zašle SSŠ objednateli na e-mail uvedený
    v objednávce.
  2. Objednavatel je povinen uhradit cenu výletu dle zaslané objednávky nejpozději 6 týdnů před začátkem výletu, pokud nebude domluveno jinak. V případě objednání výletu ve lhůtě kratší než 6 týdnů před začátkem výletu je objednavatel povinen uhradit cenu v co nejkratší době, dle domluvy se SSŠ, avšak nejpozději 1 týden před termínem konání výletu. Po zaplacení celkové ceny výletu objednavatel dostane veškeré pokyny a materiály. V pokynech bude uvedena adresa objektu, kontakt na majitele, termín a počet objednaných kapacit, jež zajišťuje ubytovací služby a kontakt na dodavatele přepravních služeb, budou-li objednavatelem objednány.
  3. Po ukončení výletu dojde k finálnímu vyúčtování dle skutečného počtu účastníků a případného vrácení přeplatku ceny výletu SSŠ objednateli vč, vystavení upravené faktury Ustanovení tohoto odstavce nevylučuje postup dle čl. 7. odst. 2 těchto Podmínek.
  4. Ustanovení bodu 3 tohoto článku se nevztahuje na jednodenní výlety, za které je objednatel povinen hradit SSŠ plnou cenu výletu, a to i v případě účasti menšího počtu osob, nežli uvedených v objednávce.

3. Způsob úhrady a fakturace

  1. Objednatel zaplatí výlet prostřednictvím bankovního převodu na bankovní účet SSŠ č. ú.: 6876570267/0100 s uvedením variabilního symbolu specifikovaného v potvrzení objednávky.
  2. Objednatel souhlasí se zasláním faktury elektronicky na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce.  

4. Práva a povinnosti objednavatele

Objednavatel má právo kdykoliv zrušit objednávku výletu před jeho počátkem.

  1. Objednavatel má povinnost:

a)      zaplatit SSŠ dohodnutou cenu ve stanoveném termínu,

b)      řídit se informačními materiály a pokyny předanými SSŠ,

c)      uhradit SSŠ storno poplatky dle pravidel uvedených v čl. 7 těchto podmínek, uhradit případné škody způsobené účastníky výletu ihned na místě poškozenému subjektu dle jím předloženého vyúčtování vzniklé škody.

5. Povinnosti SSŠ vůči objednateli

  1. SSŠ je povinno:

a)      zajistit ubytování a stravu pro objednaný počet osob,připravit program výletu a zaslat pokyny, mapy a další informační materiály (zajištění výletu nezahrnuje průvodce, instruktory, dozor apod.),

b)      u adaptačních a outdoorových akcí zajistit program včetně služeb instruktorů,

c)      dodat jízdní řád na místo a zpět,

d)      v případě zájmu zajistit autobusovou dopravu,

e)      v případě zájmu zajistit vstupy na hradech, zámcích, jeskyních, apod.

f)       zajistit, aby areál a ubytovací prostory vyhovovaly všem hygienickým a bezpečnostním normám a předpisům pro ubytování a stravování školní mládeže, a to v souladu se zákonem č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, vyhláškou č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných a vyhláškou č. 148/2004 Sb., o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti

6. Zrušení výletu

  1. Objednávku výletu lze zrušit pouze písemnou formou a bez udání důvodu. Počet dní určujících výši storno poplatku se počítá ode dne doručení zrušení objednávky na
    e-mailovou adresu  SSŠ: vylety@sssbrno.cz
  2. V případě, že:

a)      důvodem zrušení objednávky výletu objednavatelem je porušení povinností ze strany SSŠ, je SSŠ povinno bez zbytečného odkladu vrátit objednavateli celou cenu výletu stanovenou v objednávce, přičemž objednavatel není povinen zaplatit SSŠ storno poplatky uvedené v čl. 7 těchto Podmínek. Právo objednavatele na náhradu vzniklé škody tímto není dotčeno.

b)      důvodem zrušení objednávky SSŠ je porušení povinností objednatele, má objednatel povinnost uhradit SSŠ storno poplatky upravené v čl. 7 těchto Podmínek.

3)      Storno poplatky uvedené v bodě 2 tohoto článku se objednatel zavazuje uhradit SSŠ nejpozději do 7mi dnů od termínu skončení výletu uvedeného v objednávce, a to na bankovní účet SSŠ č. ú.: 6876570267/0100 s uvedením variabilního symbolu specifikovaného v potvrzení objednávky.

7. Storno poplatky

  1. V případě, že Škola zruší objednávku:

a)      ve lhůtě do 6 týdnů před termínem výletu, není povinna hradit SSŠ storno poplatek,

b)      ve lhůtě od 41 dnů do 22 kalendářních dnů před termínem výletu, je povinna uhradit SSŠ storno poplatek ve výši 100,-Kč/osobu,

c)      ve lhůtě od 21 dnů do 15 kalendářních dnů před termínem výletu, je povinna uhradit SSŠ storno poplatek ve výši 100,-Kč/osobu navýšený o 20% ceny výletu určené dle objednávky,

d)      ve lhůtě od 14 dnů do 8 kalendářních dnů před termínem výletu, je povinna uhradit SSŠ storno poplatek ve výši 100,-Kč/osobu navýšený o 50% ceny výletu určené dle objednávky,

e)      ve lhůtě do 7 kalendářních dnů před termínem výletu, je povinna uhradit SSŠ storno poplatek ve výši plné ceny výletu určené dle objednávky.

V případě, že se výletu zúčastní menší počet osob, nežli stanovený v objednávce, zavazuje se objednatel uhradit SSŠ storno poplatek ve výši 100,-Kč za každou z osob, o kterou bude snížen počet osob stanovených v objednávce.

8. Osobní údaje

  1. Objednatel se zavazuje SSŠ zprostředkovat souhlas se zpracování osobních údajů jednotlivých účastníků výletu v souladu s ustanovením zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to na příslušném formuláři, který bude objednateli poskytnut SSŠ nejpozději 7 dní před termínem výletu uvedeným v objednávce. SSŠ se jako správce osobních údajů zavazuje, že bude s osobními údaji zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy ČR. Osobní údaje mohou být zpracovány manuálně i automatizovaně vlastními zaměstnanci SSŠ. SSŠ se dále zavazuje, že veškeré osobní údaje budou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb a pro potřeby provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci platby učiněnou bankovním převodem a pro akviziční činnost.
  2. V případě porušení práv na ochranu osobních údajů je možno se obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

9. Závěrečná ustanovení

  1. Objednavatel potvrzuje objednáním výletu, že jsou mu Podmínky známy, rozumí jim, souhlasí s nimi a v plném rozsahu je přijímá.
  2. Právní vztahy těmito Podmínkami neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a dalšími obecně závaznými právními předpisy.
  3. Tyto smluvní Podmínky může SSŠ kdykoliv změnit a průběžně upravovat.
  4. Tyto podmínky vstupují v platnost dnem 12. 05. 17

Související dokumenty