Charakteristika pojmu učební pomůcky.
Výklad pojmu učební pomůcky se někdy různí a často se opakují dotazy, zda
některé věci lze považovat za učební pomůcky nebo ne.
Vzhledem k výše uvedenému odbor 23 MŠMT vypracoval výklad k charakteristice učebních
pomůcek jak obecně, tak formou konkrétních příkladů.
Výklad vychází z dokumentu “Rozlišování učebních pomůcek a materiálu“, který byl pod
č. j. 19 062/96-40 zveřejněn v r. 1997 ve Věstníku MŠMT. Tento materiál byl později zrušen,
protože mimo charakteristiky učebních pomůcek obsahoval i některé již neplatné způsoby
úhrady nákladů.
Přiložený soubor obsahuje aktuální výklad MŠMT.
JM ŠKOLY | portál o školství v Jihomoravském kraji | © 2007 - 2022 Vzdělávací institut pro Moravu | Zásady zpracování osobních údajů
realizace dat