Seminář v Brně.
Část I. Děti a dospívající s rizikovým chováním v prostředí školy a výchovného zařízení
V první části kurzu se frekventanti seznámí s chystanými novelami předpisů, které budou upravovat stávající systém práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, tedy i s žáky s poruchami chování. Součástí úvodu je teoretické vymezení problematiky, vlivu rodinného prostředí včetně diagnóz v souvislosti s pedagogickou praxí. Dále bude interaktivní formou pedagogům představena efektivní metoda komunikace a výchovné přístupy k žákům s rizikovým chováním.
Část II. Agresivita dětí a rodičů vůči pedagogům a jak ji zvládat I.
Ve druhé části kurzu se konkrétně zaměříme na komunikační metody při zvládání agresivních žáků a rodičů, kdy interaktivní formou budou pedagogové na vzorových situacích provázeni lektory při jejich zvládání.
Část III. Agresivita dětí a rodičů vůči pedagogům a jak ji zvládat II.
Ve třetí části sami frekventanti představí konkrétní situace, s nimiž mívají problémy, nebo se s nimi setkali. Formou bálintovsky vedené diskuse společně zkusíme nalézt řešení jak je správně zvládat a osvojit pro pedagogickou praxi.
Celý kurz je veden interaktivně s akcentem na prožitkovou formu a teoretické zarámování témat. Je zaměřen na všechny pedagogické pracovníky, kteří chtějí získat povědomí v základních komunikačních intervenčních strategiích.
JM ŠKOLY | portál o školství v Jihomoravském kraji | © 2007 - 2022 Vzdělávací institut pro Moravu | Zásady zpracování osobních údajů
realizace dat