Vloženo: 24.10.2012 Autor: Hana Krojzlová / Vzdělávací institut pro Moravu, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám, příspěvková organizace

akreditace č. j.: 28 543/2011-25-719

 

                                                 

Inventarizace majetku a závazků

                         - příprava a sestavení roční účetní závěrky
 
Účastníci získají aktualizované potřebné vědomosti pro praktickou apli-

kaci z oblasti účetnictví. Budou jim poskytnuty takové informace, které

jim umožní řešení konkrétních účetních problémů na svých pracovištích.

 

1. Vyhláška č. 270/2010 Sb. o inventarizaci majetku a závazků.      

2. Organizační zajištění inventarizace - plán inventur, inventarizační

komise.
3. Provedení fyzických a dokladových inventur, inventarizační rozdíly.

4. Inventarizační zpráva.

5. Účetní případy před sestavením účetní závěrky.

6. Úprava účetní závěrky v roce 2012, změny v obsahu Přílohy k účetní

závěrce a ročních účetních výkazech (přehled peněžních toků, přehled

o změnách vlastního kapitálu). Kontrola formální a věcné správnosti.

7. Uzávěrka účetnictví roku 2012, vyčíslení daňové povinnosti, otevření

účetnictví nového roku podle ČUS 702.

8. Řešení konkrétních problémů.

9. Diskuze k předloženým otázkám.


 Číslo akce:        55353

Lektor:               Ing. Olga Hanzlová

Termín:              8. 11. 2012 (čtvrtek)

Čas:                    9.00 - 13.00 hodin

Místo:                 Hodonín, Dobrovolského 4

 

Cena pro pedagog. pracovníky škol a škol. zařízení:         700,- Kč

Cena pro ostatní:                                                        840,- Kč

 

Kurzovné uhraďte nejpozději do 8. 11. 2012.

Přihlašujte se nejpozději do 1. 11. 2012 poštou nebo prostřednictvím webových stránek www.ssshodonin.cz sekce Vzdělávací akce nebo použijte přihlášku.

Související dokumenty