akreditace č. j.: 28 543/2011-25-719
Inventarizace majetku a závazků
- příprava a sestavení roční účetní závěrky
Účastníci získají aktualizované potřebné vědomosti pro praktickou apli-
kaci z oblasti účetnictví. Budou jim poskytnuty takové informace, které
jim umožní řešení konkrétních účetních problémů na svých pracovištích.
1. Vyhláška č. 270/2010 Sb. o inventarizaci majetku a závazků.
2. Organizační zajištění inventarizace - plán inventur, inventarizační
komise.
3. Provedení fyzických a dokladových inventur, inventarizační rozdíly.
4. Inventarizační zpráva.
5. Účetní případy před sestavením účetní závěrky.
6. Úprava účetní závěrky v roce 2012, změny v obsahu Přílohy k účetní
závěrce a ročních účetních výkazech (přehled peněžních toků, přehled
o změnách vlastního kapitálu). Kontrola formální a věcné správnosti.
7. Uzávěrka účetnictví roku 2012, vyčíslení daňové povinnosti, otevření
účetnictví nového roku podle ČUS 702.
8. Řešení konkrétních problémů.
9. Diskuze k předloženým otázkám.
Číslo akce: 55353
Lektor: Ing. Olga Hanzlová
Termín: 8. 11. 2012 (čtvrtek)
Čas: 9.00 - 13.00 hodin
Místo: Hodonín, Dobrovolského 4
Cena pro pedagog. pracovníky škol a škol. zařízení: 700,- Kč
Cena pro ostatní: 840,- Kč
Kurzovné uhraďte nejpozději do 8. 11. 2012.
Přihlašujte se nejpozději do 1. 11. 2012 poštou nebo prostřednictvím webových stránek www.ssshodonin.cz sekce Vzdělávací akce nebo použijte přihlášku.
JM ŠKOLY | portál o školství v Jihomoravském kraji | © 2007 - 2022 Vzdělávací institut pro Moravu | Zásady zpracování osobních údajů
realizace dat