Vloženo: 21.10.2015 Autor: Ivo Prokeš / Vzdělávací institut pro Moravu, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám, příspěvková organizace

Pro pedagogické pracovníky MŠ a 1. stupně ZŠ.

Zásady práce s dítětem s ADHD (ADD) – 2. část

Obsah výuky
Seminář pro pedagogické pracovníky, zaměřený na projevy chování, zásady práce s dítětem s ADHD (ADD).
1. Kritéria americké psychiatrické asociace – konkrétní popis projevů       
2. Dítě s LMD ve škole i doma – chování dětí s ADHD a ADD          
zásady přístupu k dítěti s ADHD pro učitele:
•    pravidla jednoznačné komunikace
•    pozitivní komunikace
•    vizualizace požadavků
•    jasně formulované instrukce
•    strukturované studijní prostředí
zásady práce s dítětem s ADHD pro rodiče:
•    zásady bezprostřední a jasné zpětné vazby
•    pozitivní a bezpodmínečné přijetí
•    pravidlo " pochvala před trestem"
•    zásady důsledného vedení
3. Korekce nežádoucího chování                          
4. Volnočasové aktivity dítěte s ADHD – vhodný výběr
Číslo akce:  4585     
Určeno pro: Seminář je určen pro pedagogické pracovníky MŠ a 1. stupně ZŠ. Výhodou je absolvování 1. části – není však podmínkou!
Datum a čas: 2. listopadu 2015; 8.00–12.00
Místo: Hybešova 15, Brno
Lektor: Mgr. Lenka Bínová

Přihlášení: prokes@sssbrno.cz


Cena: 800,– Kč

Metodický pokyn + přihláška – viz příloha

Připojené soubory

Související dokumenty