Vloženo: 09.11.2016 Autor: Ivo Prokeš / Spolupráce v oblasti vzdělávání v přeshraničním regionu, ATCZ5 Bildungskooperationen in der Grenzregion (BIG)

Strategie zvládání obtížných situací ve výuce

Cílem semináře je seznámit účastníky se situacemi na straně dítěte, které mohou být zdrojem problémového chování dítěte. Přístup lektorky k možným příčinám nepříznivého chování dítěte se opírá zejména o neuspokojení potřeb dítěte, které svým neproduktivním chováním upozorňuje na neuspokojivou situaci. Pedagogové formou komunikačních cvičení a také prožitkových her získají větší vhled do pocitů a potřeb žáka a tím i motivů žákova nepřijatelného chování. Prožitková cvičení umožní učitelům také sebereflexi a uvažování o možných alternativních způsobech řešení obtížné situace ve výuce.

Připojené soubory

Související dokumenty